מרגש: הרב אברהם ברזילי מספר על משפחה ששרדה את השואה

נדב דוד 1 Comment on מרגש: הרב אברהם ברזילי מספר על משפחה ששרדה את השואה

לכבוד יום הזיכרון לקדושי השואה, בתכנית "קירות שקופים" הרב אברהם ברזילי הסביר את מהותו של היום הזה עבור שומרי התורה והמצוות, וסיפר סיפור מרגש עד דמעות של משפחת רנד ששרדה את השואה, ושוחח עם זוג מהניצולים שיחה מרגשת של אמונה

צילום: Nati Shohat/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בליל יום הזיכרון לקדושי השואה, דיבר הרב אברהם ברזילי בתכנית "קירות שקופים" על תוכנו ומהותו של היום הזה עבור יהודים מאמינים. הרב סיפר את סיפורה המרגש של משפחת רנד (כן, משפחתו של הזמר שולי רנד) ששרדה את השואה, ושוחח עם הניצולים.

הרב ברזילי פתח את התכנית המיוחדת: "על פי חגי ומועדי ישראל והחגים שנצטווינו בהם בהר סיני,  אין ליום הזה שום משמעות מיוחדת על פי התורה. אך אנחנו מודעים לכך שעם ישראל עבר טראומה שאסור בשום אופן לשכוח אותה" אמר הרב.

"התורה ציוותה עלינו" המשיך הרב את דברי הפתיחה לתכנית: " לזכור את מה שהיה, להתסכל אחורה וללמוד להפיק לקחים לעתיד. אנחנו לוקחים את היום הזה כדי ללמוד מה אנחנו יכולים לעשות כדי שמצב כמו שהיה בגרמניה לא יחזור חלילה בשנית".

הרב המשיך את דבריו: "המלחמה לא פרצה בגלל צבא גרמניה או כל סיבה אחרת, אלא בגלל גזירה שנגזרה עלינו משמיים. אנחנו צריכים לדעת וללמוד מהעבר, שהעתיד בידיים שלנו ותלוי אך ורק במעשינו" סיכם הרב את דברי הפתיחה.

האזינו לשיחה המלאה והמרגשת.

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    למה אין אפשרות להאזין לשיחה?? מאד מרגש אני רוצה להקשיב